sreda, 29. februar 2012

Če vozim po predpisih me bomo ubili

Vsakič, ko sem na avtocesti me je malo strah bivših cestinin. Čez cestnino je omejitev 40. In ta omejitev velja do znaka konec omejitev.



Znaki za obvestila                                                                                                                               
Problem pa je, ker je ta znak postavljen šele tam, ko se avtocesta razdelilne ceste zaradi cestninskih hišic, združijo spet v tri pasove. In do tam, se moraš, če upoštevaš predpise, voziš 40.
No, jaz se trudim voziti, samo me vsakih kdo skoraj ubije. Predvsem tovornjakarji...bi šli kar čez tebe.
Do sedaj sem samo enkrat, ko sem šla v Zagreb doživela, da se je še en držal tega pravila. Imel je služben avto, če me spomin ne vara od Primorja. Dobsedno užitek je bilo voziti z njim, ker je vozil tako kot se vozi in predvsem nisem bila edin kreten, ki se po avtobanu vozim 40.
Predvsem kadar imam zadaj Bajko vedno cvikam, ker folk pač ne vozi 40 po avtobanu, ampak tako, ko zapusti cestnno pohodi plin in gre do podna. In oni so že pri 150 ali več - odvisno od avta, jaz pa na 40, ker čakam da pridem do znaka....
Saj če se mi res kdo zabije, bo kriv on, samo klinc najbolj krivo se bom pa sama počutila, ker vozim po avtobanu 40, ker je tko butast predpis.