torek, 28. februar 2012

Brezbrižen lastnik

Dopoldne sem bila v parku Tivoli. Luštno službo imam, da se sprehajam po parku in pijem kavo v Čolnarni. Vse bi bilo lahko še lepše če se mi ne bi zazdelo, da sem videla kako leti beagle po napol zaledenelem bajerju. Pogledam še enkrat in ja, vidim prav.
Poslušam, če se bo kje drl kak človeček, pa se ni. Po nekaj časa vidim fantiča, tam okoli 30, temnolasega, oblečenega po zadnji modi, kako se sprehaja, prav nič zaskrbljeno. Le palico ima v roki in čaka, da jo bo lahko vrgel svojemu psu. Imelo me je, da bi vstala in ga direkt okol ušes. Točno sem vedela, da je ta izmeček od človeka lastnik tega psa.
Tudi malo ni bil v skrbeh za svojega beagla, kateremu bi se lahko led vsak hip udrl in bi padel v bajer. Še manj pozornosti je pokazal, ko je ta njegov beagle priletel ves vesel do njega in imel v gobcu krajec od štruce, s katerim je nekdo hotel nahranit račke, ki so na bajerju in zaradi leda nimajo prav nič za jest. Prav ponosno se je igral z njim in ker ni dobil željene pozornosti in ima itak polno rit vsega, se je malo še pozabaval z njim in ga verjetno pustil za prvim grmovjem.
Kakšen izmeček od človeka....
In kot da ni bilo dovolj njegovega ksihta, sem ga morala videti še enkrat, ko se je prav nonšalantno sprehajal nazaj in ga seveda ni prav nič brigalo, da njegov nevzgojeno tečen pes leti od psa do psa. Prav pripravila sem se, ker če bi zarenčal, ko bi prišel do mojega pse ali pa bi samo malo pokazal kakršnokoli dominanco, da ga direkt, pred vsemi, sredi Tivolija brcnila ali pa prijela in dvignila v zrak. Zaradi psa? Saj pes ni kriv, da ima kretena, ki si je želel trobarvnega beagla in mu kupilu Hurtta ovratnico, da je na ven odgovornen lastni. Ne, zato, da bom lahko poklicala policijo in prijavila njegovega lastnika.
Nažalost se mi želja ni uresničila, kreganje z kretenom sem se po odpovedala takoj, ko sem videla, da izmeček ne samo, da onesanžuje okolje s svojim psom, onesnažuje okolje še sam s seboj. Biti tak kreten, da se po parku sprehajaš s telefonom v roki in imaš človeka s katerim si na vezi na zvočniku....
Pa kdo ti daje pravico, da najprej svojemu cucku pustiš, da dela to kar dela? In drugič...kdo ti daje pravico, da te mora poslušat tebe in tvojo sogovornico vsak, mimo katerega greš.
In potem sem spet jaz čudna in potem spet jaz pretiravam, ker v takem primeru ne prenašam psov in sem jih sposobna brcnit. Ja FIZIČNO sem se sposobna spravit na psa, ker mogoče mu bo pa ob močni brci v rit prišlo, da pač ne more krast hrano racam in ne more hodit kamor se mu zdi.
In, ko bom fizično obdelala psa, bom lahko mogoče še lastnika. Ob tem bom sicer kasirala kazen, a njegova bo višja.
Mogoče bom šla pa kmalu v Tivoli s polno vrečo salame - beagli so pač glupi in se jih takoj dobi na hrano. Ko ga dobim, ga privežem in odpeljem v zavetišče. A sem ga našla brez lastnika? Sem. Pa saj mogoče pa tip niti opazil ne bo, da ga ni in bo pač bukovo gledal pred domačimi vrati kje je pes.
Ja, vsak idiot ima lahko psa....a žalost.