torek, 14. februar 2012

Tiho ne morem biti, povedat pa nočem

Seveda se to nanaša na zadnji napad psa na otroka. Ker nisem hotela biti spet na 24.ur sem raja napisala razmišljanja o prvič.  Seveda sem spremljala zadevo, saj jo moram, mogoče bo kdo tut mene vprašal, ki sem baje edina v Sloveniji, ki uradno prevzgajam nevarne pse;)
In danes je bil objavljen prispevek na Svet-u. Mamica trdi svoje in ji verjamem. Lastnica pravi, da je morala biti psica izzvana  - a ji ne verjamem. Zakaj? Zato ker sem pogledala posnetek. Prvič sem se ustavila pri posnetku psice, drugič pri 30-ti sekundi na posnetku- Sicer poslušna psička, ki dela na žogico, a nima samokontrole, kar je lepo vidno na posentku. Pri minuti 16 mi je bilo pa že žal, da sem gledala.
Samokontrola na višku. Spoštovanje človeka in izdelan vzorci vedenja - na višku.
No naprej pač nočem povedat! Tisti, ki hočejo videti resnico, so jo ravnokar prebrali.