četrtek, 9. februar 2012

Razvajeni ptiči

Sedaj pa lahko čisto zares rečem, da so tiči razvajeni. V obdobju, ko naj ne bi bilo hrane, se delajo norca.
Ne marajo prosija in pika.
Če ga doma pustijo v hišici, ga na poligonu zmečejo ven.
Ptiči bi rekli, da končno. Danes sem jim kupila samo sončnice. Me zanima ali jih pojedo v enem dnevu pol kile
Sem bila pa toliko bolj vesela, ker sem videla, da so dojeli kje imajo pogače in oreščke.
 Popoldne sem jih odnesla še neke palčke.
Saj zdele mi je fino. Spomladi, ko bom sejala travo bom pa spet bentila, ker mi jo bodo vso pojedli :)

Nikol mi ni prav :)
Ima mogoče kdo kaj pojma kaj za vraga za ene golazni so se mi naselile na lipe.
To so roji enih kot letečih mravelj, ki so sedaj skupaj stisnjeni, da ne zmrznejo.Če jih odmaknem se nič ne zgodi. M, saj bi jih potemanila, samo se počitim kot morilka. Po drugi strani pa, če mi uničijo sonco ali pa nas ta golazen od pomladi naprej pika...sem pa tut morilka, če bo treba.