petek, 3. februar 2012

Razumem, da kopirajo moje programe

Razumem in celo v čast si štejem, ko pasje šole prepišejo moj program in delajo po mojih programih. Vse v dobrobit psom in njihovim lastnikom. Imeti vzgojenega psa je moje poslanstvo in če ga širijo tudi drugi, sem vesela. Vesela, ker to pomeni, da je bila moja ideja izpred desetih let oz. moje videnje življenja s psom pravilno. Da mora pasja šola v prvi vrsti vzgajat in nato šele šolat.

Do tu vse lepo in prav. No, kičasto bi bilo če bi se to kje tudi prebralo, da so povzemali moje programe, ampak to je za našo mentaliteto že preveč.

Ko pa govorimo o prepoznavnosti šole preko sloganov. Tu pa se moje razumevanje res konča. Ne razumem ljudi, ko dobesedno prepišejo slogan, ki ga uporabljam že 4 leta in to kot top novico. Daj, bodite kreativni in si naredite svojega. S tem boste poskrbeli za svojo prepoznavo in izvirnost.

Tukaj pa si res ne morem šteti v čast, če mi nekdo dobesedno ukrade moje intelektualno delo in ga mirne duše objavi kot svojega. Ne ni!

Ker imamo dokazljivo dodelan program vzgoje za življenje
Ker smo prvi, ki smo naredili program vzgoje psa za življenje in naredili mit mestnega psa
Ker imamo tradicijo z našimi programi in delom s psi
Ker so vpisi prilagojeni vam in potekajo skozi vse leto
Ker vas vodimo skozi vsa obdobja pasjega življenja
Ker smo vam na voljo tudi izven tečajev
Ker problematičnega psa ne obravnavamo v skupini, ampak na osebnem svetovanju in poučevanju
Ker psa, ki je v osebni obravnavi vključimo v skupino, ko ji je sposoben slediti.
Ker nam ni vseeno kaj se dogaja z vami, ko končate šolo

Ker vzgajamo za življenje




Je res treba biti tako neinovativen?


Če želite najboljše za vas in vašega psa, je Bajka prava šola za oba :)