petek, 24. februar 2012

Naravi se je spet zmešalo

Pred enim tednon sem šla zvečer še pri -9°C na sprehod. Danes ob istem času je bilo +9°C. Narava je zmešana, zmešali smo jo mi.
Malo me je že skrbelo ali bodo zvončki preživeli, ker so se ravno prebujali, ko je pritisnil mraz. So in že prihajajo ven :)
Z Bajko sva šle pogledat ali je še kje kaj teloha - na žalost sva našle januarja edini teloh v našem gozdu. Nekje se spomnim, da sem ga v otroštvu tudi videla, samo tam so sedaj vse preuredili in ga ni več.
Sva pa zato med iskanjem teloha prebudile metuljčka.
Če to ni pomlad? Če zvončki in metuljčki ne kažejo na to, pa temperature okoli 20°C, ki so bile čez dan.
Je pa res, da je sedaj v naravi najbolj grozno to, da kamorkoli stopiš, stopi v blato. Nekje so celo še luže pokrite z ledom, ker sonce ne posije nikoli tja.
Ampak hoditi samo po cesti zato, da bi imel čistega psa. No, čistega, dokler ne srečaš Jacka.
Bajka je morala vzeti zalet, da je skočila nanj:)
Ker je bila že tako umazana, sva nadaljevale v gozd. No, saj mi je bilo nekje na sredi žal, ampak vseeno je tam tako fajn.
Naj se prosim že posuši vse skupaj, da ne bova kot dve prašiške hodile domov.
Da o tem, da ne moremo na poligon sploh ne govorim.
Šola v naravi ima svoj čar in ta vikend bomo v naravi.