sobota, 11. februar 2012

Samo da ni sonca, pa je mraz

Danes je bil spet en tak, mrzel dan, da res ni bilo. Spet je pihalo in mraz je vlekel izza ovinkov. Srečo imam, da imam res gozd takoj za hišo in da moram le tistih 100 metrov po čistini. No, ko piha jih je še to preveč.
Ptiči imajo še vedno za jest. Mi je pa smešno. Na poligonu jedo tudi palčke, ki sem jih dala. Doma je niti ne pokljunjčkajo - to sem se ravnokar zmislila. Sem hotela napisati povohajo, pa ne vem, če tiči to počno :(
Včerajšnje sonce sem izkoristila tudi za fotkič. Všeč mi je kako se igrata in kako se zmenita kdo je kdo.

Slikovni material bom rabila za svoje članke in mislim, da je prav da dam gor svoje pse. Ne zato, da se hvalim, ampak ker bodo slike več ali manj porabljene v namene - tega se ne sme ali pa to ni prav. In ker nočem metati slabo luč na druge, bom raje izkoristila stvari, k ise mi zgodijo takrat, ki jih niti ne iščeš.
Kako lahko z izborom slik čisto izkriviš zgodbo. Po teh treh slikah si vsak misli, da se bosta ubile :))