sobota, 4. februar 2012

Yaffa, sprehod, sarme in pivo

Yaffica nama že 4 dni dela družbo in priznam, da če je ne bi imele bi bile pol manj zunaj. Tako pa ni drugega, kot gremo na sprehod.
po začetnih Bajkinih dramah, je včeraj dojela, da ji to travmiranje ne bo prav nič pomagalo, zato se je začela igrati z njo. V bistvu me je čisto presenetila, saj jo je začela vabiti k igri že takoj, ko smo prišle na potko. Potem, ko sem jo lahko spustila, sta pa uživale na polno. Ker je mraz in piha, ne nosim fotkiča s seboj. Sem pa izkoristila  nov telefon, da sem vsaj malo dokaznega gradiva lahko poslala lastnikom v tople kraje.
Najbolje pri njej mi pa je, ko ona papa. Je tako hitro, da ni res in pri tem vseskozi maha z repkom :)
Jo moram prav posnet pri tem.
Res je pridna punca, danes mi je sicer predelala ene papirje, ampak smo pa na dobri poti, da ne poje vseh drekcev, ki jih sreča na sprehodu.
Sem se odvadila biti pozorna na sprehodih in biti tam tudi aktivna v smislu učenja. Se vidi, da sem imela dve punci s katerima nisem imela nič dela. Po drugi strani pa...saj je čist fino bit spet malo aktiven. Sploh, ko se takoj pokažejo rezultati in ne govorim samo fuj in pridna ;)

Je bil pa današnji dan še pravi za sarme. To je hrana, ki prav paše in mora bit v teh mrzih dneh. Blagovna menjava je pa tudi spet moderna. Sarme za pivo in smo vsi veseli ;)