četrtek, 28. januar 2010

Zbujanje ob budilki

Kaj storiš najprej, ko zveš da greš na čakanje? No jaz sem izključila obe budilki. No to, da lahko spim dokler me psici ne zbudita, je vsekakor balzam za moje življenje. Vedno sem bila nočni človek, pa ne za žur, ampak sem vedno ponoči vse počela. Te tri tedne sem kar lepo izkoristila za vse nedokončane stvari.
Danes pa sem spet morala v službo in to ob 8.00. Katastrofa, spet me je zbudila budilka. Tako zgodaj, da sem komaj spravila vse tri iz postelje. Pa samo jest so morali. Ni ga bilo večjega šoka, ko še ptiči zunaj niso prišli jest. Saj je bil že dan.....


Nekaj mi pravi, da se bo nekaj v kratkem spremenilo. Tako, kot sem vedela da grem na čakanje, tako mi sedaj nekaj govori, da prihajam nazaj. Fino fajn, skačem do stropa.....od......
Glede na to, da sem v petek zvedela, da bom od ponedeljka doma, si nekako ne želim, da bi jutri, ko je petek zvedela, da od ponedeljka delam. Ker...potem bom morala najprej vključit budilke in spet bomo morali vstati sredi noči. Vse za ljubi kruhek.

Žensko zavedanje je celovito - iz celotne slike razberejo posamezne dele. Moško zavedanje je ponavadi zaporedno - celotno sliko zgradijo iz posameznih delov (John Gray)