petek, 15. januar 2010

Iskanje računa

Ko si nehaš zaupat, da imaš v sobi urejen nered, je konec. Vedela sem, da vem kje imam račun, ampak, trenutek slabosti in nezaupanja in......panika.
Namesto da bi zajela zrak, sem se spravila pospravit sobo in to od papirja do papirja. In sem dobesedno pretaknila vsak papir in papirček. Počasi me je že res začne stiskat, ker računa še kar ni.
Dobra stvar je, da sem končno začela zlagat papirje po področjih in da rabim samo še en finiš drug teden in leto bo zaključen.
Ampak moj račun....samo še miza mi je ostala. Tudi tukaj se stvari počasi praznijo. Nekako sem se že poslovila od računa, ker to je bila res njegova zadnja možnost in če sem poštena je bila tudi tista prva, ko sem si še zaupala. Na mizi ostaneta samo še dva papirčka in....na enem telefonske na drugem pa...odrezek od POS-a in RAČUN od stroja.....

Ničesar ne pričakujem, zato sem vedno neskončno hvaležen za preproste stvari (R.W. Emerson)

ČE je bil račun razlog, da sem končno, ampak res končno pospravila sobo, potem bom še kdaj založila kaj. En teden sem že na čakanju in čedalje manj imam časa.