petek, 22. januar 2010

Papirji...

Priznam, da od kar nisem v službi mi je prav fino, ker nimam več opravka s papirji in ni mi treba vedeti več kje imam kaj. No ja, kaj še ve, če dobim sms z vprašanjem pač odgovorim nanj. In tako moram vedeti kje je kaj in kako se kaj naredi. Saj ji nisem fovš, da je ostala sama.
Ampak papirji mi vseeeno ne uidejo. Upam, da me ne bo računovodkinja zadavila, ker ji bom prinesla stvari drug teden. Danes sem si dala sebi zadnji dan, da uredim vse in prav vesela sem, da sem našla vse papije. No nisem še ziher, da čisto vse, ampak te niso problem, ker jih lahko še dobim.
Drugače pa...saj papirji so fini, ker tako šele v bistvu vidiš kaj vse si naredil in predvsem koliko si naredil.
Tudi dolžnikom težim dokončno in prav dol mi visi kakšno je njihovo stanje na njihovem računu. Če ste dolži je sedaj skrajni čas, da poravnate svoj dolg! Hudiča, kako je to nemogoče razumet. Konec, ne razumem več. Hočem - ne, ne da hočem - zahtevam svoj denar!

Vsako plačilo včerajšnjega dolga je tudi plačilo jutrišnjega in korak za korakom odpira vrata v življenje brez dolgov. (Suze Drmon)