petek, 8. januar 2010

Na čakanju

Od ponedeljka do 30.6 sem na čakanju. Seveda je naš dragi šef zopet čakal in čakal....ne vem kaj ima od tega, da v bistvu ti prideš tja im mu rečeš, da naj ti za vraga že da odločbo. No saj sploh ni odločba, ampak obvestilo, da si od 11.1.10 na čakanju.
Po eni strani se mi zdi čisto fino, da sem doma, ker najebali ga bodo tisti, ki so ostali. Nikjer ni zagarantirano, da bodo ostali v službi, da tudi njih nekoč, mogoče takrat kot mene, vržejo ven. Sedaj bodo dobesedno najebal, ker bodo dobili še več dela in manj denarja. Po eni strani jim je kar prav....
Kaj bom pa jaz sedaj....ma ful mam preveč časa....pa še niti en dan nisem na čakanju.
Mi je pa tako pošteno sedaj prav fino. Končno je ta pritisk, ki je trajal en mesec popustil in končno vem kje sem - na čakanju!
Bomo delal stvari za katere sedaj nismo imeli časa. Pa...nekaj je...budilko sem izključila takoj, ko sem prišla domov!