torek, 12. januar 2010

Relativnost časa

Čas kar beži in beži. Minute tečejo, ure bežijo. Bojim se, da mi bo pol stvari ušlo, da spet pol stvari ne bom naredila. Jutri začnem s šolo, če ne gre na poligonu bom pa na javnih površinah. Saj moram psa naučit lepega obnašanja v mestu. Sploh pa več ko se bom pojavljala in bolj kot bom vidna, več ljudi me bo videlo.
Najhuje mi je, da niti nimam časa, da bi se smilila sama sebi, da bi dobro dojela, kaj me je doletelo.
Ne vem no, a moram bit res vsepovsod tako razumska. Pa kaj potem, če so stvari logične. Lahko bi pizdila, lahko bi .....ma kaj klinac bi? In kaj bi imela od tega.
Vsaka stvar se zgodi z razlogom in res je le to, da nikoli takoj ne vidimo kaj ta razlog je!
Ni fer, to vem tako jaz kot tudi ostali. Ampak proti vetru se ne da scat. Saj vedno vsak dobi tisto kar mu je namenjeno, dobro ali pa slabo. Saj bodo dobili tudi tisti zaradi katerih vse skupaj ni fer, tisto kar jim pripada. Mogoče so že danes dobili, mogoče bodo jutri, ali pa pojutrišnjem. Nihče ne uide usodi, no razen če si pizda, slabič, brezjajčnik in usodo prekineš s tem, da se ubiješ.
Samo za to je potrebno imeti jajca, kar jih pa vpleteni nimajo. Imajo samo gobec in pravo ime.

Danes sem imela čas za pogovor z ljudmi, ki jih vidim vsak dan, včasih celo večkrat. Vse kar naredim ob srečanju je da se umaknem in počakam da gredo mimo. Ne namenim jim niti pogleda, ali pa jih je dvignem roko v vljudnostni pozdrav. Varnostnik je na začetku opravil svojo delo, da bi bil lahko za zgled fantom iz G4S kaj je vestno delo. Nekako varnostnike brez potrebe po malem zaničujemo, ok ja mlade, starejši pa razmišljajo realno in všeč mi je, da ga motijo popolnoma iste stvari kot mene. Se vidi, da tudi on uživa tu, v tem malem deli raja.

Relativnost časa......to je skoraj tako kot poštenost do ljudi. Vse je odvisno od interesa in tega kaj bo kdo potegnu. Jeba je, ker včasih odloča tudi kdo je komu potegnil......