četrtek, 7. januar 2010

Sneg je zakon in pika


Že cel teden je sneg, jaz pa še nisem nobene fotke gor dala... vem, kar ne morem še sebi verjet.
Verjetno zato, ker še vedno nič ne vem, ampak danes mi že prav pošteno dol visi zaradi tega. Danes je dan za sneg...
A je kdo rekel sneg?

Jaz bi sneg...

jaz bi tut sneg..

Daj no....pohiti, sneg je!

Vrži kepo!

Daj no, samo eno kepo

Kepeeeee



uf...počaki me!!!

Skočim še vedno lahko



kepeeee njama


Zdravo seveda tole ni, ampak kako naj jima rečem ne. Ajša je spet čisto na spidu, fotra ščipa, da je čisto plav, mene si ne upa. Tamala hodil počez, da bi ji ja kaj vrgla. Ma lahko je to Ajškina zadnja zima in naj uživa. Zaradi ene kepe že ne bo umrla. Ko pridemo domov jima dam toplo mleko in želodček je ok.

Šola pa...imamo pavzo, ker je sneg.

Parking so nam zaplužli

sneg in jed je res droga za obračat se po cesti, samo ne delat tega pred poligonom, ker..



Snežena zima je res tista prava zima, ko te kar vleče ven. Saj nič ne rečem, bi kdaj pasalo biti doma, samo kako, če tako uživata....