sreda, 27. januar 2010

Prednosti trenutnega stanja

Biti na čakanju ni psihološko gledano luštno. Sicer je to spet stvar gledanja, ampak danes je definitivno pozitivno to, da sem na čakanju. Ker je po dolgem času bil spet sonček, sem sem kar smejala vsem, ki so v prisarnah.
Nebo brez oblačka, mrzel zrak, ki pa ga zaradi sončka ni bilo. Božanje sončnih žarkov v rdeča lička, ........ja, to si lahko v pisarni samo zamišljaš. Ko pa si na čakanju, greš na sprehod točno takrat, ko je sonček najbolj močan in ko ti je skraj da malo vroče, če se preveč oblečeš ali pa veliko gibaš. Tako to zgleda na nebu - modro, ko je lahko modro nebo.

Ajšika zopet čisto druga, dva dni nazaj pa mi je zaradi skrbi požrla noč. Verjetno jo je res samo krč prijel in ji je zaskočila čeljust. Grozno za pogledat, ko ne more odpret ust do konca.
Danes je bil sonček in sneg je še vedno...taktika lovlenja mišk, je že skoraj v nulo dodelana, samo miško mora še ujet ;)





Druga dobra stran tega stanja pa je tudi ta, da imam lahko sedaj tudi dopoldne šolo. Ker me šef lahko pokliče nazaj delat imam le individualne ure. No šefovi klici...težko je nekoga voditi na slepo po programih, ki jih šef nikoli ni uporabljal, ma kaj uporabljal, še videl ne. Ampak to je pač tako, če se da edinega, ki to počne na čakanje ;)
Bajka je rada soinštruktorica saj se vedno naleta s tečajniki. Ajšika jih pa tudi sprejme in jim pove kje je meja in do kje se sme gospe težit.





Ajša me je danes malo razočarala s svojim vedenjem, saj smo srečali eno lepo rjavo labiko - to je edina barva labija, ki bi ga tudi imela in jo je prav grdo narančala. Smrklja stara, tega ji ne bom dovolila. Nima se kaj tako obnašat. Tega ne dovolim in pika. Mi je prav žal, če ji je takoj potem žal in gleda s tistimi učki, sory nisem hotla. Prej se je treva kontrolirat in pika!
Enemu pa tale zima ni prav nič všeč....


Prednosti in slabosti so pri vseh stvareh. Jutrišnja slabost bo ta, da moram na predavanje o varstvu pri delu. Ja ....glavno, da bom podučena....s