sreda, 5. september 2012

Zjutraj grem ponjo

Nič novega ni, le to, da je se je zjutraj postavila na noge, ko je dobila papico - meni je to všeč.
Sedaj bom itak vesela za milimeter, za vsako spremembo, ali pa samo isto stanje.
Jutri zjutraj grem ponjo. Upam, da mi danes rata spat, ker malo me že zdeluje, pa se delo šele začenja.

Že včeraj sem poslala maile svojim tečajnikom, da ji prosim za malo improvizacije, ker bo sedaj na prvem mestu Bajka. Tako sem bila vesela, da jih je večina našla tople besede in mi napisala vsaj stavek, da mislijo name. To, da to povedo na tečajih mi daje moč in daje elan za naprej.
Tudi tisti novim, ki me ne poznajo, sem poslala maile, da bomo zaradi spremembe okoliščin malo delali drugače, kot je bilo dogovorjeno. Lepo sem jim napisala, da tisti, ki tega ne sprejmejo, naj menjajo šolo. Zaenkrat nimam še nobene odpovedi ;)
Pa tudi če....Jutri pride Bajka domov in samo to je važno!