ponedeljek, 3. september 2012

Hernija

Jutranji klic veterinajru je bil pozitiven, sicer je bilo le 30% bolje, ampak je bilo. Popoldne je šla na CT in včerni klic je pomenil olajšanje. Končno imamo diagnozo - hernija med 1 in 2 ledvenim vretencem. Jupi, vem kaj ji je, jutri bo operirana.
Ne morem sama sebi verjet, kako sem mirna in sproščena, ker vem, da bo vse ok.

Sem pa tudi sama nad seboj presnečena. Popoldne sem zamenjala vodo v posodi, čisto iz navade. Posteljo imam prazno, ampak ne, se stiska k steni, da jo je več kot pol pranze.
Popoldne sem imela šolo in na koncu sem se s tečajnicama pogovarjala na parkirišču. Na cesti sem videla nekaj črnega, ki se premika. Takoj sem začutila veselje v sebi, kot takrat, ko Bajka teče priti meni, ko jo oče pelje na poligon. Bila je le soseda v črnuh hlačah....
Še vedno, kar iz navade pogleda na posteljo, če je ok...pa je že drugi dan ni doma...
Samo da vemo kaj je in da bo jutri operirana.
Pikica moja!