torek, 5. februar 2008

Zamašen nos

Ja zdravstveno potrdilo imam da sem alergična na hišni prah in pršice. Pa kaj. Če telo navadiš na prah ti to neha povzročati težave. No dokler le tega ni preveč. Kako vem doma, da ga je preveč? Ko se mi zamaši nos in je nos suh. Ponavadi je to ko se nabere preveč prahu pod posteljo in vedno se to zgodi zvečer, ko hočem zaspat. Zato naslednji dan pač pospravljam sobo in spet je vse ok.
Že nekaj dni pa se mi to dogaja v avtu, zato sem danes dokončno rekla konec temu in sem po sprehodu začela s čiščenjem. Najprej sem slekla prevleke in mi je bilo takoj jasno zakaj zamašen nos. Moji stoli v originalu so temno modi, danes so bili rjavo sivi. Nič kar se mora se mora. Prevleke so šle v stroj, sesalc je začel z delom. Ne moreš verjet kolk vsega je bilo v mojem avtu. Pod zadnjimi zici je bilo nazadnje posesano najmanj 2 leti nazaj, ker so bile tam še iglice iz morja. Razdrla sem vse kar se je razdreti dalo tako da sem res presesala cel avto. In tut nekaj vem, biglove dlake se res zažrejo v blago, ker na koncu sem jih na roko ven dajala, potem pa obupala, ker en spomin pa moram imeti nanj za takrat ko ga ni.
Nikoli se nisem še eno uro ukvarjala z avtom, pa tut opran ni.

Jutri zjutraj gresta psici peš lulat, sicer ne vem več kako to zgleda in kolk bosta blatni zato, ampak .....avto ima pravico da en dan diši po pampers robčkih. Le kaj bom potem rekla jutri popoldne ko bo še po mehčalcu? Ma kaj, saj avto je le porevozno sredstvo za moji dve bučki in mene. Občasno še kakšnega poberemo to je pa to. Saj prevleke gredo hitro dol, samo kaj ko pozabim to narest.

Upoštevajte ponavljajoča se znamenja in svojo intuicijo, saj vam lahko prinašanjo pomembne informacije (dr. Virtue)

Pa čisto res je to, če upoštevam nos mi vedno pove kdaj je preveč. Vse odgovore imamo v sebi, samo slišat in upoštevati se jih moramo naučiti.