nedelja, 10. februar 2008

5 mesecev

No baje so samo 4-je ker kao ne smeš štet od operacije ampak od takrat, ko lahko gibaš.
No ampak to ni tako važno. Mesec gor al dol.
Na palc sem zračunala, da sem pršparala minimalca 500€, pridobila 7 kg, ampak kadim pa še vedno ne, čeprav je samo en verjel da ne bom več. Moj nadomestni, saj zato verjetno to je.
Če bolj premislim sem prišparala definitivno več, ker mi ni potrebno sedaj cunje oprati tudi če jo imam samo pol ure na kavi, prej sem namreč jo, ker je smrdela po čikih. Tako da, če drugega ne, se splača finančno.
Aja unih 7 kil.....jah rekl so, da moram kao 6 mesecev bit pridna.....ja pa jade na izvidu piše da ne smem imeti dolgotrajne hoje. Zame je dolgotrajna hoja tisto kar je nad 6 ur. Da ne smem se it kontaktnih športov, nizkega počepanja z rotacijami v kolenu. Ok obljubim da vsega tega ne bom počela!
No pa plavala pa tut ne bom, to so mi namreč priporočali. Tako da, načrt je, da ko bo 6 mesecev mimo tudi teh nabranih kilogramov ne bo več.

Jaz in načrtovanje.....to nikoli ni dobro.....nič ne bomo načrtovali, pa bomo vidli kaj bo!

Vse je nepredvidljivo in hkrati točno določeno
(EYECATCHING )