petek, 15. februar 2008

En je premalo, dva sta preveč

O alkoholu in mladih in malo manj mladih fantih govorim. Stala sem namreč sredi klanca v Tacnu ker se je en mladenič razjezil nad unim, ki mu je od zadaj poblendal, ker ga je izsilil, ko je zavijal iz tamkajšnega lokala. Ni ga bilo hujšega, fant po bremzi, stopi ven, se spravi nad človek za njim, ga vleče čez okno ven, stojimo vsi, varnostno se spustim malo nazaj, ker se to dogaja en avto pred mano. Prižgem vse štiri blinkelne in čakam kaj bo. To sceno gledam že tretjič. Tip ga že skoraj celega potegne ven, nasproti vozeči avti sicer upočasnijo to je bilo pa vse. Človek pred mano stopi ven in tega, ki se je spustil v petelinjenje prav lepo z dvema brcama brcnena na žalost sicer v nasproti vozeči avto. V tistem, ko je prvega tipa odbilo nazaj je stopil ven ta, ki ga je prej vlekel čez okno ven in ga je še ta prav lepo na papico ruknill. Tip kateremu je priletel prvi petelinček na haubo je ustavil in mu ni bilo nič jasno. Vse kar sem videla je bilo to, da se je zaklenil v avto. Ja če te je strah se odpelji naprej a ne. No ta tretji, ki je imel fatastično dvojno brco - predvidevam, da je moral trenirat nekaj od borilnih veščin, ker je imel kar zavidljivo postavo je v pogovoru umiril zadevo tako da sta se oba vsedla v svoj avto in se odpeljala. Fantič je prišel do mene mi rekel hvala - zakaj mi ni jasno, jaz sem bila na toplem, se vsedel v avto in se odpeljal. No ta, ki mu je prvi fant padel na haubo je skomignil z rameni in smo se odpeljali.

Danes je umru dr. Rugelj. Psihiater, ki se je ukvarjal ravno s takšnimi, ki jim je en premalo, dva preveč.
Njegovo prepričanje je bilo, da so ženske krive za to, da imajo moški probleme s pijačo (njegov citat: Ženske so krive, da so moški alkoholiki!)
No tko bom rekla, tale stric mi je priamzal šamar. Tak taprav, ki je pekoče zabolel. A kje, na ovinku, ko sem v trenirki s čikom v roki čakala Dara, da pride nazaj, njegovi pacienti pa so tekli proti savi že drugi krog. Samo priletel je šamar in KAJ SE PA GREŠ....Pa jaz njemu A si ti mal nor al kaj. No dobila sem opravičilo, da je mislil da sem njegova....moj odgovor je bil, nisem še!
No že prej sva se videvala, ponavadi ob šestih zjutraj, ko je on tekel svoj jutranji tek jaz pa peljala Dara na jutranji sprehod obvezno v eni roki čik, v drugi pa jabuk. Na začetku je še komentiar nekaj, potem sva bila pa na jutro vsak dan. No do šamarja.....od takrat naprej sva bila na živjo Lenka.
In priznam če drugega ne, mi je bil všeč ob četrtkh ko je imel skupino mladih z motnjo v seksualnem življenju. Kako lepo jih je bilo gledat fantke k tečejo.....ob takih trenutkih pač postane korak hitrejši in ja kaj, psa je potrebno peljat ven a ne, bo šel pa malo prej na sprehod kot ponavadi ;-)

Če sem poštena mi je bil njegov način preobrazbe človeka blizu in mu dam prav v tem kar je delal. Človeka je najprej spravim na poden in to tak, da se ga je tudi človek sam zavedal, potem pa mu je pokazal pot rasti.

In nekaj je imel definitivno prav. Če ni odpravljena mednožna napetost pri moškem bo mislil samo na to in na nič drugega.

Rugelj, ne kadim več, tega ne veš, ker te je zdravje izdalo in se ne vidiva že več kot eno leto. Tako da sorry si se zmotil....rekel si da boš prej umru, k jaz nehala kadit. Oprosti k sem te prehitela. R.I.P.