ponedeljek, 11. februar 2008

Serviser

Najino znanstvo se je začelo s tem, da mi je crknil sušilc. No samo termo stilako se je izklopilo ker je bilo preveč dlak v pečki. Pa je prišel en starejši stric in mi je vse razložil. Kako kaj dela, kaj moram pucat in kako, pa tut kako naj drugič to sama popravim, da mi ni treba njega klicat. No pa sva vse lepo odšravfala pa zašravfala nazaj in sušilc sem že enkrat vmes popravila sama. Za to isto stvar je bil že dvakrat pri nas serviser, vedno mladi fantje......pa naj še kdo reče da so stari za odpis...
No kmalu sva se spet slišala ker je pralni stroj začel nekaj poplesavat po kurilnici. Ker je še v garanciji naj se oni zezajo s tem in naj mi zamenjajo čim več stvari. No že prvi ogled je bil čuden, tokrat niso bile krive dlake ampak stik na ohišju. Dobro, da v četrtek ni imel časa in smo seveda še prali, ker je v soboto dokončno crknil. No nekje se je ustavil in ni šel naprej. Kličem zjutraj majstra. Sva že utečen tim, me pokliče ko je nekje v bližini se samo vsedem v avto in letim domov. Danes je bil manj zgovoren, je pa rekel da dobro da veliko peremo ker je sedaj še bolj očitno da je potrebno zamenjat ohišje, kar se pa skor da ne splača. In ker je crknu še grelc da predlog, da dobim novega.
Tko jutri začnem bitko z mlini na veter, ker počasi bomo morali prat in rabim stroj!

Kako so včasih živeli brez strojov? Dobr da je suho vreme, ker če bi bil dež, bi danes ziher že kupila novega. Ja brez pralnega stroja ne morem bit pa konc!

Če civilizacija ni v človeškem srcu, je ni nikjer.(Georges Duhamel)

Je, v strojih!