ponedeljek, 11. februar 2008

Planer

ja jaz in načrtovanje in planiranje in.......že eno uro in pol ga iščem pa ga ne najdem. Zadnja opcija je, da ga imam v službi. Nazadnje vem da je bil tukaj na mizi, samo roko sem stegnila in je bil. Kam se je pa premaknil mi pa zmanjka v spominu.
V planerju imam zapisane vse pomembne stvari letošnjega leta, ker sem planirala. In sedaj vse kar vem je to, da se moram it febraurja cepit proti meningitisu.
Moj planer je lepe modre barve ima stranice z skaja in na njem ne piše unicef, ker je bil unicefov 5 evrov dražji od mojega.
Če komu kaj pomaga, sem našla vse planerje za 5 let nazaj.

Ok mogoče je pa to znak, da je čas za nove plane.

Spet ne vem za kaj je to dobro, da sem nekam založila planer. Ampak saj vedno vse zvem, ko je čas za to.

Tistemu, ki zna čakati, s časom vse pride (ne spomnim se kdo je to napisal)