četrtek, 28. februar 2008

Yoda

"Če človek le sledi množici, ne bo prišel nič dlje od nje. Človek, ki hodi sam, se bo verjetno znašel na mestih, kjer ni bilo še nikogar drugega."- Alan Ashley-Pitt

Pa ne da hočem biti kaj več, samo ko me začnejo stvari omejevati in utesnjevati je čas za naslednji korak. Ok saj naslednji korak je dodelan skoraj do potankosti. Vedno si je potrebno pustiti rezervo za manevre, ki niso načrtovani, so pa nujno potrebni za dosego cilja. Tudi ta prostor je.
Torej sedaj je napočil počasi čas, da vse kar je v mislih in na papirčkih spravim v formalno celoto. Dobr je imet mušter in tut ta je že v bližni.
Ko bo to narejeno bo že skoraj čas za tiste najmanjše manevre. En je še prej, ko bo potrebno določiti tretjega. Pa saj je že izbran samo naglas je to treba povedat. Vse ob svojem času pravijo.

Tako kot vem, da bom enkrat do maja imela en konstruktiven pogovor z našimi policisti....tale zapora pred službo mi je všeč..... samo baje se kolone ne sme prehitevat....moj zagovor bo, da je nisem, ampak sem jo samo obvozila. Moram pregledat zakon kaj pravi o tem. Pa ne bom stala v koloni na sredi dolge ceste, če lahko obvozim vse skupaj....prva, druga, tretja,....ovink, ki ga čutiš v riti, ker lepo drsi. Samo našim moram spet reči, da naj pazijo name. Ker so višji me vidijo.

Ja obvozi....zelo širok pojem, tudi o tem je potrebno veliko razmišljat biti v skladu z zakoni pa vseeno toliko nad zakoni, da zakon ne omejuje tebe je pa vse v skladu z njim. Ajajaj mučkalica vse skupaj, ampak to je baje vedno na koncu najbolj k dobiš na krožnik.

Yody pravi: May the force be with you!

Evo to je to....gremo!