sreda, 27. februar 2008

225

Gremo se malo matematike:
225-1=224
224/8=28
28/7=4

Danes zjutraj so minili štirje tedni. Ostala mi je ena tableta, kar pomeni, da je Bajka pojedla VSE tablete, tista ena je bila rezerva.
Hvala oči, da si se zezal z njo in jogurtom ker jaz .....ma kaj govorim itak da bi se!

Matematika je ena taka smešna stvar.....sploh če se spomnim tam zgodnjega začetka šolanja, ko so konec drugega razreda ugotovili, da ne vejo kaj naj počnejo z mano, ker sem prepametna in se dolgočasim v šoli. Dali se mi za rešit teste in sklep je bil, da bi bilo najbolj pametno da preskočim tretji razred, ker mirno lahko rešujem matematične naloge za četrti razred. Ostali predmeti, če se ne motim je bila itak samo še slovenščina in SND - temu se je reklo spoznavanje narave in družbe, mi bo pa tut šlo.

Kako se življenje v desetih letih obrne.
Še zdaj ne znam pravilno pisat, s in z je tako tako, slovnica....ja ja vem kaj je to, in točno se spomnim kakšna je knjiga za slovnico.
Matematika pa.....od kar sem v službi kjer sem in delam to kar delam, ne znam seštevat niti do 20. Na desno roko mi sede kuc mašina in še ko teste v revijah rešujem jo uporabim za 1+1+2+1+0+.....
In te so hoteli, da preskočim razred, ker sem dobra v matemtiki....ma ja...mogoče sem pa res pametna le toliko kot rabim, ostalo imam pa na hold.

Življenje lahko razumemo samo za nazaj, živeti pa ga je treba naprej. (Soren KIERKEGAARD)

Dosti stvari v življenju ti z življenjem pokaže svoj smisel in ti da odgovor zakaj. No zakaj nisem preskočila razreda vem, mami je rekla da ne. Ne razumem pa ne, zakaj sem imela potem ravno z matematiko največje probleme in zakaj za vraga delam sedaj v službi z številkami in baje mi gre zelo dobro od rok.
Ampak matematike pa še vedno ne maram.
Zdajle sem se spomnila kako sem se zezala z enimi enačbami, ki jih niti pod razno nisem razumela, pa se mi je enkrat v banji odprlo obzorje in vse mi je bilo jasno. V banji sem bila pa eno uro pred drugim popravnim rokom.
In če dobro premislim sem tudi oba faksa pustila zaradi matematike....

p.s. računska naloga je prav zračunana, ker je tako napisala kuc mašina.