sreda, 13. februar 2008

109

Na polovici smo. Pojest mora samo še 109 tablet.
Jemanje tablet je mačji kašelj. Ljubosumje je dobro čustvo tokrat. Mačkova posoda in njegovi briketi delajo čudeže. Najprej nafutraš mačka, potem daš Bajki samo malo briketkov in ji jih vzameš. Ostalo daš Ajši. Ko ona poje, daš v posodo 4 tabletke, čez pest briketkov in Bajka vse poje. No zadeva se zakomplicira kadar ni mačka, ker ne vem sicer v čem je fora, ampak takrat meče tablete ven, briketke pa poje. Takrat si pač pomagam z pašteto. Tako da kar se tiče tablet problemov ni.

Je pa problem jogurt in skuta......v bistvu je fotr car, ker se ukvarja vsak dan med tednom z njo. Če bi se jaz, ne vem če bi imela toliko potrpljenja. Se vidi fotru, da naju je imel čez, ko sva bila majhna in se je spomnil vseh ukan hranjenja razvajenih neješčih otrok.
No nekaj vemo zagotovo. Bajka ne mara borovnic, pa merkatorjev jagodni jogurt ji tut iz riti že gleda, gozdni sadeži in jabolko....to tut za povohat ni. Za danes smo zamenjali znamko jogurtov. Ok ni več jourt pod 0,50 €, je pač blizu enega, ampak za mojo punco in predvsem fotra, ki se muči z njo vse.
Spet bo vikend, ko bo to moje delo....kar meša se mi že ob misli na njeno hranjenje.
Pri ostali hrani je gospa razvila okus do konca. Sedaj smo že na bučkah in brokoliju, no ja nariban korenček je tut ok, zelja se itak nikoli ne prenaje.
Ribice še vedno je tako zelo na fino, ji moram dati zraven še kosmiče. Kalamare je danes pojedla kot tavelika, zato sem ji dala še svojo porcijo. Če drugega ne, je dobro, ker sicer res da velikokrat kuham, ampak večino hrane poje potem ona. Saj solata je čisto zdrava in češpljov cmok je tut dovolj kvaliteten obrok za človeka.
Zanemarimo še to, da se je spet naredil minus na računu. Pač ne morem kuhat samo Bajki, Ajša naj pa samo briketke je. Saj dnar je zato da kroži.

Važni je pa le, da je Bajka zdrava!

Pa važen je, da imam nov planer in pa nov stroj, ker sem jim predlagala da vzamem novega, malo boljšega in doplačam razliko. Dobro sem to naredila, doplačala manj kot 100€, dobila močnejši stroj, v katerega gre 6 kg perila, pa še 5 let garancije ima. Itak, da sem stroj hotela takoj in da jih niso imeli na lagarju, zato sem rekla da vzamem kar tega iz strcune, pa naj mi dajo še popust na razstavni eksponat. Pa če na ta način vsake dve let menjam stroj sem zmagala.
Bogi stroj, od včeraj zvečer je opral že 6 žeht.....ne bo zdržal 5 let.