četrtek, 7. februar 2008

šefi

Mala tolažba za posrane na dnu lestvice:
kadar pogledate nad sabo, vidite same riti.....



Mam srečo, da je nad mano le eden in z njim 99% lepo voziva. Tisti en procent pozabim ob takšnih dnevih kot je danes, ko sem lahko sonce izkoristila za kaj drugega kot čakanje, da bo ura tri, ker sem bila spet hiperaktivna. Kaj čmo sonce mi da vedno energijo.

7 čuda socializma:

  1. Svatko je bio zaposlen.
  2. lako je svatko bio zaposlen, nitko nije ništa radio.
  3. lako nitko nije ništa radi, sve planove smo ispunili bar 100%.
  4. lako je plan ispunjen preko 100%, trgovine su bile prazne.
  5. lako su trgovine bile prazne, svi su imali sve.
  6. lako je svatko imao sve, vsi su krali.
  7. laku so vsi krali, nikad ništa nije falilo.

Mi je kar malo žal, da sem premlada in sem samo del svojega življenja prebila v socializmu, čeprav priznam, da se del mene še vedno giblje v njem.