četrtek, 20. oktober 2011

Snobovstvo, počlovečenje ali nuja

 
Obleke za pse. Palerine, plaščki, flisi, čeveljčki, gamaše in kaj še vse, česar ne vem. 
Tudi sama sem bila do pred treh let mnenja, da to pa res ni potrebno, da je to le neko snobovstvo. Pa je šla Ajšika na operacijo in je bilo potrebo zaščitit rano. Palerina je bila prava stvar. Po prvem dežju, jo je dobila tudi Bajka. Prej sem porabila pol ure, da sem ju zbrisala, pa sta bile še vedno mokre. Da o umazaniji niti ne govorim. Kolikokrat sem prala brisače, sem nehala štet. Sedaj, pridemo domov, slečemo palerine, obrišemo glavo in rep, vse štiri tačke in gremo not.
Današnji dež je popoldne zamenjal sneg. Lani sem Ajški kupila flis, Bajki copatke. Flis zato, ker je že v letih in jo zebe. Težko je iz zakurjene hiše priti na minus. Mi se oblečemo, obujemo, damo gor kapo in šal, pa še jamramo, da nas zebe. Pes naj pa to vse trpi? No, Ajška ne, zato ima flis. Zakaj bi se mi prehladila?
Čeveljčke ima Bajka zvečer, ko gre po pločnikih na sprehod. Sol na cestah je polna kemičnih snovi, na katere pasje blaznice niso navajene in se ne navadijo.
Dobro, da je danes nehalo snežiti, ker 10 dni nazaj smo se še kopali, danes pa plahte snega.
Pasje obleke - snobovstvo, počlovečenje ali nuja?
Ja, dejstvo, da obstajajo ljudje, ki imajo psa zaradi statusa ali zato, da imajo status. Njihovi psi niso oblečeni v uporabna, ampak v snobovska lepa in pregrešno draga oblačila.
Počlovečenje, ko smo sprejeli psa v svojo sredino, smo ga počlovečili. Če ga imamo notri je prav, da poskrbimo, da je suh in da ga zunaj ne zebe. Sploh, ko govorimo o starem psu.
Nuja - jaz pravim da.
Ko sem imela pred skoraj 14-timi dnevi doma tri pse in je lilo kot iz škafa, sem vse tri in sebe oblekla v palerino in smo šle.
Prišle domov, se slekle in suhe odšle not. Snobovstvo, ne sploh ne. Samo koristi, ki jo zaradi palerin imam.
Sama prisegam na Hurtto, ker ima res funkcionalne stvari. Tudi tečajnikom jo priporočam in če je potrebno kdaj prepričat kakšnega partnerja v smotrnost nakupa, sem vedno za.
Oblecite pse v palerine ali plaščke, ker tudi mi ne gremo v cunjicah in brez dežnika ven.
Če je pes lahko najboljši človeški prijatelj, je lahko tudi malo počlovečen in zato oblečen.