sreda, 12. oktober 2011

Imam problem - ne znam biti brez dela

Ta teden bi lahko uživala v miru in imela mali dopust. Starši so v toplih krajih - pametni, ker vsak dan sproti razmišljam ali je že čas, da pokličem majstra za peč. Je ali še ni dovolj mrzlo.
Spet, tako kot vedno, ko sem sama doma se odločim za spremembe. Tokrat, sem se lotila kuhinje, ustavila sem se pri tem, ko me je zamikalo, da bi odmikala spodnje elemente. Ne, to vseeno ni pametno, sploh zato, ker tega ne moreš početi sam.
Tako sem se ustavila pri pucanju tega kar se da. Ker je to le za par ur dela, sem se odločila. Poleti sem ugotovila, da je lakiranje parketa čisto izi stvar.Predsoba je res že vsa sprasana, pa na enem koncu se res vidi, da psici spita. Gremo v nabavo. Sedaj že vem kater šmirgl papir rabim, mačka in lak. Vse imam doma.
Prejle sem bila na kolenih in sem drgnila. Jutri ob dnevni svetlobi še popravim brusenje, potem pa....lakiranje.
To se še nisem odločila kdaj bom. A jutri popoldne ali pa petek dopoldne. Rabim ene 4 ure da se ornk posuši. Petek bo res najboljši za to. Petek dopoldne, predno grem v šolo!
Mogoče bom pa vseeno kar jutri to naredila.
Kaj si mislita o tem Ajša in Bajka?
Bajka je vesela, da ima celo posteljo zase

Ajška se pa ukvarja sama s seboj, saj ima spet rano na nogi, tokrat je malo hujša in se že zdravi z antibiotiki direkt v rano. No, če sem poštena se ona čisto nič ne sekira, ker je polna življenja. Ja, spet je nazaj in še vedno ima trdga :)