sobota, 1. oktober 2011

1000 0bjava

To, je moja 1000 objava na mojem blogu. 28. oktobra pred 4-imi leti sva z Urši, pri njej doma postavljale ta blog. 4 leta je že tega. Razlog zakaj sem začela je bila neka notranja bolečina, ko nisem mogla, smela ali pa hotela povedati tistega, kar sem želela. Tako je nastal ta blog in še kar se piše. Sedaj se piše zato, ker je postal del mene, del mojega življenja in del tega, da opozarajam na stvari, ki mi niso všeč.
Kaj vse se je zgodilo v  tem času...vse čisto novo, pa v bistvu je vse po starem.
Včeraj se je zgodila še ena okrogla številka na tem blogu. Ob 23.33, ko sem ga odprala, je števec pokazal 25.000. V štririh letih je zaneslo 25000  ljudi na moj blog.
Če sem realna, je to veliko. Res je, da jih ogromno takoj gre, ko vidijo da to ni to. Je pa številka stalnih bralcev tista, ki mi daje vedeti, da me spremljajo. Nekateri zaradi firbca, nekateri zaradi spoštovanja, drugi zaradi konkurence, vsega po malem in za vse dovolj.
Upam, da tisti, ki hodite stalno sem gor, najdete kaj zanimivega in da vam kdaj tudi polepšam dan.