sreda, 5. oktober 2011

Pasja varuška

Danes sem prvič čisto uradna pasja varuška. Gala sem pazila poleti, ampak je spal doma. Res je, da je večino dneva preživel z mano, ampak vsak večer sem ga peljala domov spat.
Tokrat pa Yaffa ni doma, ampak uživa v svoji garsonjeri. Takoj si je prisvojila igračko, ok plišasta muca je sedaj njena. Pa naj bo. Seveda se je tudi namestila na kavč, tudi to ti je dovoljeno. Ima ves konfort, ki ga želi.
Danes je pred njo prva noč, ne vem kdo je bolj živčen. Jaz ali njeni lastniki. Definitivno oni, jaz jo imam le par metrov stran. Jo hodim gledat na eno uro, pa mi vedno prinese igračko in neustavljivo maha z repom.
Sem pa res ponosna na moji dve, ki sprejmeta čisto vsakega psa in ne težita. Bajka se je itak takoj hotela igrat, na polovici spregoda jo je pa še Ajška vabila k igri. Jutri, ko bo sveto bo šla na dolg povodec in se bodo lahko igrale. Malo bom le pazila na Ajško, ker se bo spozabila in ne bo dobro za njene nogice, da lavfa naokrog. Tut kakšno slikico bom naredila, saj je samo enkrat prvič in to je sedaj.
Sem pa spoznala psa, ki še grše pije vodo kot Bajka. Saj pije lepo, samo pol jo po tleh steče iz njenega gobca, ko konča.