sreda, 12. oktober 2011

Če greš prezgodaj spat, si zgodaj buden

Danes me je zmanjkalo, zame zelo zgodaj. Tam malo čez 10, sem zasapala spanje pravičnega. No in sedaj se že več kot eno uro prepričujem, da bi šla spat nazaj. Najprej sem prezračila sobo, da je bilo mrzlo, ni pomagalo. Gledala TV, ni pomagalo. Ob 3.15 sem se namakala v banji vroče vode. Šla sem se romantiko ob sveči, da ne bi kak sosed čudno gledal kaj dela prižgana luč sredi noči v moji kopalnici. No, tudi to ni pomagalo. Ne vem več kaj naj naredim, ker bi vseeno rada še malo spala, sploh pa...kaj naj počnem še 4 ure, da se bo začel dan? Da ne govorim kako me čudno, seveda zaspano gleda Bajka, ki jo stalno nekaj motim s svojimi premiki. Maček je rekel, da ne bo spal pri meni in se je preselil v sosednjo sobo. Ajša zeha v sosednji sobi , ko sem jo prišla pogledat mi je obrnila hrbet in spala naprej. Logično, ura je 4 ponoč in normalni ljudje in živali spijo. No, jaz se imam tut za normalno, le nekaj je zmotilo moj senzor za spanje in se je prezgodaj vklopil. Tistih 5-6 ur, ki jih rabim se je izteklo in sedaj imam. Ravnokar je muc prišel nazaj, kot kaže ga tam zebe. Sprehaja se po moji polovici postelje in protestira, ker me ni tam. No, na koncu je bila tudi Bajka dobra in se je stisnil k njej. No sedaj ziher ne bom zaspala, ker se je naguzil ob Bajko veselo prede in ko bom prišla v posteljo, se bo premalknil tako, da bo nagužban ob obe. In potem prede in nekaj na pol brudna in mjavka, pač zvoki ugodja. Ko mu prigovarjaš naj bo tiho, še glasneje prede. Samo da se kdo premakne, to vzame za božanje in spet je glasnejši. Če kaj, bi bilo dobro, da mu predenje čez noč ne dela, ker je nadležno, sploh ko bi spal, pa ne moreš. Dobivam spet malo težje oči - mogoče bo pa šlo in bom šla malo še spat. Sreča je le ta, da se čez par minut ne bo začelo daniti in da bo tema še skora do sedmih. Zeham, to je dober znak. Gre probat zaspat nazaj.