četrtek, 13. oktober 2011

Lakiranje končano

Predsoba je končana. Edina možna težava je bila, da mi ne bi uspelo dati vrat nazaj. Težava je samo, dokler se ne lotiš dela. Nataknila in je padlo notri. V prvo!
Danes ne naredim ničesar več. Samo še v posteljo grem in spat. No, tukaj imam še dilemo. Bajka že več kot eno uro lepo spi pod kovtrom.

Dopoldne me je soseda povabila na kavo in ko sem prišla k njej, sem dojela, da imam res malo mrzlo doma. Samo....da začnem kurit, moram poklicat majstra, ker ne znam preklopit iz toplotne črpalke na peč. Če pokličem majstra, se bova spet težko zmenila, ker ko on neha delat, sem jaz na poligonu. Pa še, res me še ne zebe tolk, da bi rekla, da me zebe. Res da ni toplo, ampak mrzlo pa tut ne. Sploh pa prideta v nedeljo zjutraj straša domov in bo fotr preklopil. 2 dni bo pač bajka spala pod konvtrom, jaz bom pa še kaj naredila doma in mi bo toplo.