nedelja, 13. marec 2011

Vesela sem za svojega bivšega

Danes sem dobila sms: če me spomin ne vara, enkrat sedaj praznuješ. Vse najboljše.
Moj bivši izpred 4 let se je spomnil, da imam enkrat sedaj RD. Hmm to pomeni, da se mu nekaj dogaja, tako kot vsem, ki se po tolkem času spomnijo na tak dan.
Odgovorim mu, da ima fantastičen spomin in se zahvalim za lepe želje. Hkrati pa ga povprašam kako je in ali je že dobil Brino. Ta moj bivši si je načrtoval svoje življenje in eden izmed načrtov je bil, da dobi hčerko Brino. To, da jo bo ime Brina je vedel že zelo zgodaj. In pred štririmi meseci jo je dobil. Res sem vesela zanj, ker je sledil svojemu planu.
Bivši so smerokazi v našem življenju, zaradi njih smo boljši, če drugega ne točno vemo kaj nočemo. Ob njem sem spoznala velik del sebe. Predvsem to, da se ne pustim spreminjat in da ne dvomim vase.
U, sem se ravnokar spomnila, da ima en bivši rojstni dan en dan pred mano. Vse najbolješe Peter. Upam da se imaš tudi ti lepo.
Dovolj nostalgije! Hvala obema, da sem lahko bivša, ker če ne bi bila, danes verjetno ne bi počela to kar počnem.
Današnji dan v šoli je bil spet umirjen. Vse življenje se učiš in vse življenje delaš napake. Moja letošnja je bila, da sem dovolila vzrediteljici, da se je preveč vmešala v šolo. Saj lepo in prav, da skrbiš za svoje mladičke, lepo in prav da jih spremljaš. Da bom pa jaz vsako uro posebej polagala račune zakaj sem kaj rekla in zakaj kaj naredila...o ne, tega pa ne. Roko na srce, tudi sama je inštruktorica. Mene bi bilo iz dno duše sram, da bi svoje mladičke posalala drugam v šolo. Šolaj jih sama ali pa pusti drugim, da naredijo svoj posel. No  in so bili kregi in pisarije, katere mi res ni potrebno imeti.
Moja šola je znana po tem, da ne dovolimo negativnih stvari in da jih takoj striktno prekinemo in sankcioniramo. In predvsem ne dovolim grizenja lastnika. Malo blesavo bi bilo, da bi to dovolila, khrati imam pa edina v SLO žegn za prevzgojo nevarnih psov. Ne bo šlo in pika. Grizenje lastnika je strogo prepovedano, je kot smrtni greh. Pa tut renčanje je med njim.In ja, kakšna vzgojna je čisto dobrodošla.
No in to je bilo srš spora in dopisvanja. Ne, nimam časa in tudi zakaj že bi polagala račune komerkoli? To delam le svojim tečajnikom, ker so zraven in ker vidijo.
Danes obeh ni bilo. Prav je tako. Če dvomiš in če te pri tem nekdo še pumpa je to tako kot z bivšimi. Če ne gre, ne gre. Razidite se kot ljudje in ne si zmetat v glavo tisto, kar ti bo potem čez nekaj časa žal.
Skupina...obe skupini sta danes zaživeli. Ena je že zadnjič, takoj ko je tečajnik zapustil prostor. Če se nekdo ne želi podretiti skupini, potem ne more delati v skupini. Predvsem pa, če nekdo pride v pasjo šolo in ne upošteva navodil, potem nima v šoli kaj delat. V šolo prideš po znanje. Znanje lahko dobiš le tako, da si ga sposoben sprejeti.
Tako je tudi z vezami. Ko se oba sprejmeta in ko sta sposobna dajati in sprejemati, potem veza uspe. Če en drugega ne sprejme potem...zveza dolgoročno gledano ne uspe. Ali bo en vedno nezadovoljen ali pa se bosta ščasoma razšla.
Ravno tako v šoli. Ta en bo vedno moteč za celo skupino in jo bo držal nazaj. Naučila sem se reči adijo. To je vendo bolje za oba. Samo ....takoj tako ne zgleda.