nedelja, 20. marec 2011

Prvi pomladni dan

Končno se mi ni nikamor mudilo in končno sem imela PROSTO nedeljo. Ne vem kdaj jo bo spet imela, kaj kmalu ziher ne.
Že zjutraj sem se zbudila v sonček. Le pojedli sta in smo šle spat nazaj. Nekaj se staram, ker nisem mogla več spat in sem vstala malo pred 9. Ravno dovolj zgodaj, da sem izkorstila sprehod za par sočnih fotk.
Tega sem pa šele danes videla, nisem mogla bližje, ampak bom šla upam, da jutri. Naši kmetje so tako skrbni, da niti niso opazili starega drvesa, ki sedaj trohni tam sredi gozda.
Danes sem imela v namenu popedenat poligon, pa mi je veter preprečil. No vseeno mi ni dalo miru in sem šla malo pograbti in pripravit vse skupaj. Jutri upam, da spedenam ograjo in potem bo skoraj tako kot že bi moralo bit.
Komaj čakam, da se trava požene in da listki poženejo v rast. Potem bo pa spet kot iz pravljice ;)