petek, 18. marec 2011

Super luna

Jutri naj bi bila super luna. Super, ker je res ogromna in ker naj bi delal "zgago" na svetu. Potres na japonskem en teden nazaj je bil mogčan kot še noben do sedaj. Upam, da je bilo to vse kar je naredila, saj je bil to dovolj. Da dela pa manjše premike v človeštvu...to naj pa kar še dela. Tako kot se pri meni odvija zadnje dni, naj kar traja še dolgo. No, ne predolgo, ker nimam več prostora. Danes so mi rezervirali igralne urice za psa, ki se še niti skotil ni, za katerega se sploh še ne ve, ali je spočet. To je tisto kar ti daje vrednost.
Ne pa naša umazana kinologija, ki ne da bi priznala uspeh nekoga, raje mu bo umazano metala polena pod noge in izkoriščala veze, ki jih ima. A ni grdo, da pluvaš po človeku, kateri je bil pred kratkim še tvoj sodelavec. To je ta naša Slovenija. Dežela ljudi, ki ne da bi se veselili, ampak so ti fovš in ti nagajajo.
Dobro, da se še ni nigče oglasil s kakšnim pametnim komentarjem mojega intervjuja. Sem zato, ker imam filing za pisanje sedaj kaj več. Ne nisem. Dejstvo je samo to, da sem unikat in da ne ponavlajam za drugimi. Danes sem se nasmejala, ko sem naključno videla eno internetno stran enega društva. Saj vse lepo in prav, ampak da dobesedno prepišejo slogan človeka, ki ga poznajo vsi in ki ga "steber" tega društva prezira.....ja, ni lahko biti dober, to je res. Še težje pa je biti inovativen.
Dovolj besedičenja, danes je narava spet poskrbela za tako lepe stvari, da bi bil greh jih ne deliti.