Spet sem brez vsega, ne dela ne TV, ne net, ne telefon. Delali so update in se je vse zmešalo.
No, sedaj ima telekom tri dni časa, da odpravi napako.
Saj fantje na 080 so skoraj tako prijazni kot une, ki dihajo v telefon, zraven pa kvačajo. Prijazno me je vprašal, če si želim, da obvestijo telekom, da odpravi napako.
Dragi moj AMIS ....dajte prosim, svoje študente malo v šolo komuniciranja s strankami.
Če vam plačujemo zato, da imam vašo trojko, potem si stranka ne želi, da obvestite Telekom, ampak ji niti ni treba ZAHTEVAT, kajti vaša DOLŽNOST je, da zagotovite tisto kar vam plačamo.
Ah....če nimajo osnov razčiščenih, mi je čisto jasno, da jih tehnika jebe.....
No, sedaj ima telekom tri dni časa, da odpravi napako.
Saj fantje na 080 so skoraj tako prijazni kot une, ki dihajo v telefon, zraven pa kvačajo. Prijazno me je vprašal, če si želim, da obvestijo telekom, da odpravi napako.
Dragi moj AMIS ....dajte prosim, svoje študente malo v šolo komuniciranja s strankami.
Če vam plačujemo zato, da imam vašo trojko, potem si stranka ne želi, da obvestite Telekom, ampak ji niti ni treba ZAHTEVAT, kajti vaša DOLŽNOST je, da zagotovite tisto kar vam plačamo.
Ah....če nimajo osnov razčiščenih, mi je čisto jasno, da jih tehnika jebe.....