sobota, 5. marec 2011

Nočno učenje

Vedno sem bila, kar se učenja tiše nočni človek. Mir je, pasje smrčanje v postelji me prej pomirja kot vznemirja.
Ker sem končno pravi študent (tisto o seksu z brucom bom preskočila, ker so v moji smeri same ženske), sem padla svoj prvi izpit. Dobro, da imam samo še 4 izpite do konca, ker tudi če vse padem, ne bom ujela 10-tk, ki jih imam.
To, da padeš izpit v tem tempu, ko imaš na 5 tednov nov predmet pomeni, da imaš v roku tedna ali dva 2 izpita.
No imam v roku 10 dni oba.
Ker imam pri novem predmetu kar nekaj obveznosti, se za tega še nisem učila.
Danes končam vse za novega, ker imam postavljene roke, do kdaj moramo kaj nareidit, potem pa upam, da bo 4 dni dovolj za 6. Nimam namreč nižje ocene od 8 in si želim eno 6-tko, ker če bom imela tako visko ocene, se bom počutila kot piflarka.
Torej, od jutri naprej gremo na 6-tko.Do torka ob 17-ih imam čas, da se naučim za 6.
Motivacija in samoprepirčevanje da zmorem, bo na visokem nivoju, Zmorem, zmorem, moja meja je samo moj um. Lahko to naredim, bom naredila.......

Bom, pod pogojem, da mi spet ne krepne AMIS!