četrtek, 10. september 2009

Promet

Ne vem al se samo meni zdi, al pa folk res ne ve zakaj so žmigovci. Saj sem se o tem že razburjala, samo da me pa že na vse zgodi en žmigovc zjebe pa res ne prenesem no. Ok saj jaz ga tut ne dam če sem sama na cesti, samo če mi pa kdo vozi za ritjo in za njim še ostali, ga dam pa že kar zgodaj, da ljudje dojamejo spremembo. Ampak ne, zjutraj res ni treba dati žmigovca, saj so bi prisotni v prometu 100% prisebni in pozorni na vse, predvsem pa predvidevajo kaj bo naredil oz. kam je namenjen. To, da smo vsi bremzali kot nori itak zanj ni pomembo, ker če ni dal žmigovca, tut to ni opazil, da smo za njim na tesno ustavljali. Ok vse lepo in prav če se mi ne bi zgodilo to, da smo malo naprej bremzali na vsakem križišču ker.....je imel avto, ki je bil prvi v vrsti prižgan žmigovc, da gre desno. No pa ni šel, čez celo zasavko smo čakal kaj bo, no na koncu je šel levo.
Med malico spet žmigovci...vozi se bus s prižganim...ok, je na telefonu se zgodi, da ne opaziš. Mamca pred mano pred krožnim prižge žmigovc - kar je pohvalno, ker ga večina ne in če sem poštena niti ne vem ali ga je pred krožnim treba. Ampak, mami je prižgala levi žmigov. Ji hupam, maham, tip za mano zapelje ob mene in ji hoče presekat pot, prepozno, mama po gasu in piči po bljižnici čez krožnega. Ne vem kako se je znašla na uni strani, ker ....mogoče je bila pa v angliji in še ni zamenjala strani.

Žmigovci so fini, so zelo koristni. Ja nisem nič posebnega, tut men je že gorel in to od krožnega do semaforja pri meni. Ker se pač ni ugasnil. Samo takrat sem bila še blond in so si vsi mislili to, kar sem si danes jaz....prokleta baba glupa, kdo ti je dal vozniško.
Evo vse se vrača vse se plača. To kar drugi tebi, ti drugim.