petek, 11. september 2009

Nočni mir

Ali sem že res stara, ali pa sem samo tako utrujena in hočem imeti zvečer, no ob enajstih ne morem reči več, da je večer mir.
Med vikendom nekakao požrem, da mi čez cesto nabija muzika, ampak v četrtek ponoči pa res ne. Še bolj me je vse skupaj pogrelo, ko sem zjutraj videla zastavice SD, kar pomeni, da so piknik imeli predstavniki oblasti. Saj je vseen na keri strai so, oni so mi in mi še bodo krojili moj življenje, ne bodo mi pa kratili spanca, ker so med drugim napisali tudi zakon o javnem redu in miru, v katerem pravijo, da mora biti ob 22 mir.
Pustimo tudi to, da so slovenski politiki žural na jugo glasbo, to je stvar razmisleka, kdo mi vodi državo.
Danes sem prijazno pisala pismo ljudem, ki oddajajo ta piknik plac. Upam, da so razumeli zadnji stavek, da ne vem kako dolgo bodo imeli goste, če se bodo pri njih vsakič oglasili policisti, ko bo ura čez 10.
No odgovorili so mi takoj:
Spoštovani

na začetku se vam iskreno opravičujem zaradi morebitnega hrupa.

Obiskovalce našega piknik prostora opozarjamo na jakost glasbe v nočnih urah, ter jim povemo da s preglasno glasbo lahko motijo okoliške prebivalce, čeprav se hiš vizualno ne vidi. Večina se upam tega drži, nekatere pa nekoliko zanese.

V izogib temu strankam predlagamo da na prostor ne prinašajo zelo zmogljivih zvočnikov, toda vsega žal ne moremo imeti pod nadzorom.

Hvala za dobronamerno opozorilo, saj je tudi v našem interesu da ne prihaja do nevšečnosti in slabe volje okoliških prebivalcev

Lep pozdrav Žur-žar

Ker se mi res ne da kregat sem jim prijazno odgovorila nazaj:

Pozdravljeni, hrup ni morebiten, ampak je stalen. Zato tudi ok med vikendom, ko se da spanje nadoknaditi. Med tednom pa po 23 uri niti pod razno ni opravičljiv.

Tudi sama se ukvarjam z dejavnostjo, ki lahko povzroča hrup, pa ravno zaradi tega ker se zavedam tega, stalno bedim nad tem, da je tišina.
Verjamem pa, da to pomeni stalno prisotnost nekoga od vas.

V izogib težavam vsaj med tednom to naredite.

Lp
Alenka


Danes je bila tišina že ob 21.00. Saj pretiravat pa ni treba! Komaj čakam, da bo zima, ker bo konec piknikov in tudi norci, ki so mi vozili po poligonu in mi naredili škodo bodo počasi ostali na toplem.

Svoboda je zelo lepa, če jo upoštevamo in če s svoj osvobodo ne kratimo svobode drugih.