petek, 18. september 2009

Košarka in pasjansa

Fotr gre v računalniški tečaj in začne v torek. Ker ne vem kakšno znanje imajo upokojenci, ga bom za vsak slučaj naučila uporabljati miško. In mislim, da je to najlažje, če se naučiva igrati karte. Jaz mu jih odprem, tako da tega ne zna, ostalo pa dela sam. In bil je čisto navdušen.

Aja, vse sem mu lepo pripravila. Bratov računalnik odnesla na pucanje in naložili so mi microsoftov office, kupila sem mu zvezek in različne kulije, da si bo lahko pisal. Danes sem prinesla domov računalink in je bil čisto navdušen nad tem, da se bova učila. Ker me čez dan ni doma, je bila opcija zvečer. Ampak zvečr je bila tekma.
On je lepo gledal na bratovem TV jaz pa v svoji sobi surfam po netu. Ko je bil prvi odmor, ga vprašam, če bova jutri začela. Ne, bova ob pavzi. No pa sva. Naši so zgubljali in čas je bil za pasjanso. Za eno igro sva porabila celo četrtino. Ampak nič ne rečem, v 10-tih minutah je osvojil miško. No potem je pa not padel in sva jo igrala do sedaj! Sem mu rekla, da imava dovolj za prvič, ker je že pozna ura. No, ga že zanima kako si bo on to naštimal, da bo igral.
Še mal, pa bo sranje, ga že kar vidim.....ko bodo imeli internet, bo slej kot prej odtipkal tudi sex.

Pol bo pa sranje.

Aja drug polčas sva začela gledat točno 13 sekund pred koncem.