ponedeljek, 14. september 2009

joške

Zanalašč tak naslov, ker kljub temu, da sem med tistimi, ki imam velike, ne prenesem nemarnih žensk, ki ne poskrbijo za svoje joške.
Danes sem se tut jaz skoraj zaletela, ker sem bulila v joške. Še dobr, da smo to počeli vsi trije, in smo nekako istočasno reagirali, da se nismo na parkingu zaleteli.
Pač vsakodnevna kolonca na Šparov parking, voziš tistih 10, največ 15, ko vidiš ženko v beli bolj kot ne prozorni tuniki kako se sklanja v voziček in daje stvari v avto. Najprej ko zagledam žensko z velikimi dojkami pomislim na težo, ki jo nosimo, takoj za tem pa....jao bejba daj si kupi kvaliteten moderc, ker je življenje potem tako lažje. Ja, tut men se je že zgodilo, da mi je padla ven, jebat ga, težko je to zadržat, če ni dober tisti, ki drži;)
Ker je od daleč res zgledalo tako, kot da so ji padle ven, sem si mislila, pa daj obrni se v avto in jih popravi. Ampak bližje kot sem bila, bolj jasna je bila slika in bolj binglajoče je bilo vse skupaj.
Mami, daj prosim te ne hodi naokoli brez moderca!
Bemti je to grdo! Aja, še grše je pa nategovanje le teh v premajhen moderc....tetice....dajte pazit da se najljubša igrača ne zagnusi moškim.
Ma dajmo bit pošteni vsi pogledamo dobro lepo bejbo, ki je poleti brez, ampak teto, ki je malo v letih in ki ima velike, ki že po defoltu skačejo naokol.....o ne, viseče skakajoče joške....
brrrrrrrrrrrrr si kar predstavljam kako bi se policaj smejal, ko bi mu razlagala zakaj sem se zaletela komu v rit.
Vzrok nesreče....mater, da se vidi, da delam med moškimi....že cel dan mi gredo po glavi samo joške!
Pa policaj rdeč v glavo, ker zadržuje smeh.