torek, 1. september 2009

Premalo dni

V dveh dneh sem zavrnila 8 ljudi za šolo. Če bi imel teden še dva dni bi bilo lepo, samo ne vem za koliko dolgo. Nimam več prostora in ljudje so šele začeli klicati. Kam naj jih dam?
Dnevi so čedalje krajši, luči nimam in tudi nekako ne vidim opcije v tem, da bi jih imela. Najprej vprašanje kam naj jih dam potem kako naj z agregatom....ne morem ga gor pa dol vlačit in to vsak dan not pa ven pa not in ven....ne ne...ne gre.
Torej čez en mesec bom imela lahko maksimalno eno skupino na dan. Štiri skupine imajo šolo 2x na teden, že tukaj je drek, ker 2x4 je 8. Teden ima pa samo 7 dni.
Torej mi bo kmalu zagustilo že s temi. Ponedeljek in četrtek sta kritična ker imam dve skupini. Ena opcija je, da bom dve skupini združila ker je v eni premalo ljudi. S tem bi rešila veliko ker 2x3 je 6, to se pa da preživet. Ker potem imam pa lepo kar mirno vse pod kontrolo, ker imam točno toliko skupin, da imam šolo vsak dan od ponedeljka do nedelje.
Ustanoviti novo skupino....razen igralnih uric, ki so le enkrat na teden....časovno nemogoča zadeva, ker morajo biti drugi tečaji dvakrat na teden.

Kakor koli obrneš ima teden le sedem dni in če je to še jesen, so dnevi kratki šole ne morem imet.

Priznam, tega sem se bala, kaj ko bo povpraševanje večje od ponudbe. Kakšen glas se širi o meni, če jih preusmerjam drugam. Upam da dober, ker jim pomagam z informacijami kje jim je najbližje. Moje kapacitete so res polne, moj limit je dosežen. Možnosti sta seveda dve. Pustuti, da je to limit ali pa iti v projekt osvetljave. Ta zaenkrat še ni mogoč, ker veliko je stvari, ki se morajo glede poligona doreči predno bodo tam luči.