sreda, 19. november 2008

Revizija

je kul, ker samo čakaš, kdaj moraš kaj prinest in se zagovarjat. Ok pustimo podrobnosti ..mater jih je*****, proklet*******a, .....*****....*****

No med tem ko sem čakala sem lahko končno naložila del slikic od nedelje na net.
Prvi del in drugi del

Ugotovite, kaj je dobro za vas, in se tistega tudi držite. ( neznan avtor)

No pa še nekaj sem se odločila. V nedeljo en grem na seminar, ker me ni bilo že 4 vikende doma in imam počasi dovolj tega tavanja gor in dol. Seminarji bodo še, mene pa čaka ta vikend nekaj, kar ne bom mogla potem kasneje naredit. No pustimo unga odojka v soboto, ta bo še, res da ne s tem namenom kot bo v soboto, ampak nekaj drugega je, k je treba narest in konec.

Najtežje od vsega se je vsest za računalnik in iz glave dati v pisno obliko, samo če hočem, da bodo še drugi imeli kaj od tega kar imam v glavi ni drugega kot, da to počnem.

Tole sem poslušala zjutraj....



In neki je mel prav. Boj se šoferjev nabitih na volan. Kreten blesav, da mi gre to zjutraj delat k sem še zaspana. No sem bila do takrat zaspana. Bremze so še vedno dobre in primejo....