ponedeljek, 17. november 2008

Delo

Nobena stvar me ne prevzame tako kot delo: cele ure ga lahko občudujem (Jerome Klapka)

Kje so časi, ko sem to res počela. Tole lahko počaka, tole bomo jutri, tole bomo.....no že nekaj časa tako več ne gre, ker ....ker nimam časa!

Sem mislila, da bo kaj bolje sedaj ko nimam šole med tednom. Danes sem se zavedala, da sem po več kot mesecu naredila pošten popoldanski sprehod z mojima dvema. Zaradi pomanjkanja časa ju namreč samo vržem v avto, se sprehodim toliko, da opravita potrebo, pri čemer ju seveda spodbujam in nazaj v avto. Že tako dologo nisem bila na poštenem popoldaneskem sprehodu z njima, da je zrasla trava na nasipu....obup tale čas.

No danes sem si vzela čas tako za sprehod, kot nenapovedano za kavo. V lekarni so mi morali namreč nekaj pripravit in je bilo malo za počakat. Kaj je lepšega kot bela kava in limonada. Ker mi je nekdo pred nosom spulil Novice sem vzela v roke Horoskop za let 2009. Pa da vidim kako mi bo šlo. Zvedela sem, da sem rumena barva - če sešteješ kaj že ..no neki sešteješ in odšteješ in dobiš barvo. In dobila sem rumeno, Rumena....še pižame nimam nobene rumene, tko da pomoje sem narobe seštevala in odštevala. Te enke in ničle in dvojke...kdo bi to sešteval brez računskega stroja.
Samo nekako so zadeli v opistu...mogoče sem pa le rumena...

No kakor koli že napoved za leto 2009 je grozna.....spet bom delala 100 stvari hkrati, sicer mi piše, da mi ne bo jasno kako mi bo uspelo, ampak USPELO MI BO!

Pa mene ni zanimal al mi bo uspelo al ne, mene je samo zanimalo če bom imela kdaj kaj več časa!

To je tko k obisk pri šlogarci....če te že častijo greš a ne.
In nič od tega kar mi je povedala kao ena boljši šlogarc v SLO se ni zgodilo. Ok napovedala mi je 2x da se bom zaletela....za to sem edino srečna, da se ni zgodilo. Še dobr, da je nisem vprašala, če bom kdaj imela kaj več časa.
Zdaj moram pa nehat, ker me čaka delo...za začetek moram dat cune v stroj.