nedelja, 23. november 2008

dolg vikend

Začel se je že v četrtek z odpovedjo sprehoda v mesto, za dva tečajnika pa res ne bom šla. Potem sem se odločila, da še ne bom kupila gojzdarjev - nekako nisem bila v nakupovalnem obdobju, kurc pa popust če se ti ne nakupuje.
In sem šla raje pogledat Igorjeve tečajnike, ki so imeli zadnji trening pred izpiti. Pa je bil večer okrog in samo še postelja. Petek je minil kot da ga ne bi bilo, seveda da mi je revizorka še malo podaljšala službo ostalo pa ne sodi sem gor, ker po pravici povedano sploh še ne vem kaj me čaka - poročilo namreč sledi.
V soboto zjutraj sem se po postanku na pumpi ( hvala tistemi, ki je spomnil cofee to go) pripeljala na izpite.Vsaka čast tečajnikom, da se so konec koncev vsi trije v letih spopadli s klasičnem šolanjem, ki niti ni lahek, saj moraš imeti psa v treh disciplinah pod kontrolo in naučenega, da lahko prečemo, da so psi ok. In ti psi niso samo ok, ampak so fantastični. Pustimo izpit, ko imajo tremo, videla sem jih delat, ko ni bilo treme in upam, da gredo naprej na tekme, ker se bodo mladi ljudje lahko malo zamislili nad seboj. Trener pa...če so učenci fantastični je itak trener kriv za to, tako da ..čestitke tut njemu.

Danes pa...čakala sem sneg pa ga ni bilo :-( vse kar je bilo, so bili beli vrhovi alp.No pa mrzlo je bil ful in slana je naredila svoje. Ajšika še bolj čaka sneg kot jaz se mi zdi, ker je bilo tudi malo slane dovolj, da se vrže na hrbet.Bajka ima pa svojo palčko in ji je čisto vseeno, no če bi bil sneg ne bi bilo palčke.
Ne more pa biti vse tako lepo, ker me je po jutranji kavi lepo položilo v posteljo....če vikend začneš v četrtek je res huda. Odojek je bil pa..mjask mjask