sreda, 26. november 2008

Izguba dokumentov

Šment, zgodilo se je tudi meni. Izgubila sem: Vozniško, prometno, izkaznico da sem šolan vodnik psa in inštruktorsko licenco. Zdaj pa imam!
No ker imam v petek registracijo nisem imela ravno čas čakat, da se me bo kdo usmili in me poklical. Sem se sicer zapeljala naokoli in pogledala če sem to usjala kje, kjer sem plačevala. Ker ni bilo nikjer sem se odpravila v tobačno po nove dokumente. In presenečenje. Punca na šalterju je bila sila prijazna in mi je prišparala denar za duplikat prometne, saj me je vprašla, če imam morda že narejeno zavarovanje in sva avto kar registrirale. Vse skupaj me je stalo 85€, 9,5€ so bile slike, ampak ker je bil stric tako prijazen, da mi jih je prinesel na šalter sem mu dala 10.
Tako da vedno je za nekaj dobro, da se ti kaj zgodi.

Če ne bi zgubila dokumentov bi mehankarju težila naj mi ga pelje na tehničnega. Tako pa mi je bejba na šalterju povedala, da ga nimam in avto še registrirala.

Pa naj še kdo reče, da nimam sreče v nesreči!