torek, 4. november 2008

Nespečnost, ko to ni nespečnost

Zadnje čase se mi zgodi, da se zbudim po eni uri spanja in sem naspana čist. Tako je bilo tudi danes. Ura je bila ena in bum... odprem oči in kar vstat in delat. Kot da bi čez dan kaj pozabila narest in moram to ponoči dokončat. No saj kakšno stvar res potem naredim. Največkrat pa prižgem TV in kot zakleto je kaj pametnega na TV tako kot je bilo včeraj o našem dragem planetu in naravnih virih. Pa je bila ura tam skoraj 3, ko sem se spravila spet spat.
Polno enih stvari mi je šlo med gledanje mimo mojih misli. Ampak, ko se ti začne že meglit pred očmi je to definitivno znak, da je čas za spat.
Kakšen teden bi rada spet imela nočni mir, ker imam res kar nekaj dela in moram bit naspana.,

Pregovor pravi ne hvali dneva pred nočjo, jaz ga bom podaljšala v ne hvali dneva pred jutrom. Od noči je odvisno kakšen bo dan.