ponedeljek, 28. maj 2012

Združevanje skupin

Vreme pač ni nakolonjeno in če hočeš ugoditi ljudem, da po dežju ne hodijo v šolo, moraš pač potem kompromis narediti drugje. In sem ga. Z združevanjem skupin.
Moram priznat, da sem pozitivno presenečena nad odzivom ljudi in še bolj, nad psi.
Nobenega problema, kljub temu, da je bilo na poligonu veliko različnih psov. Res je, da so petkovi velikani zmagal in mi je žal, dan nisem imela fotkiča.
V soboto, sem najprej združila 2 mali šoli. Fantastično so se ujeli in sprejeli en drugega, v četrtek ponovimo in v soboto dodelamo.
Za njimi je bila skupina, na katero sem  še posebej ponosna, saj so v njen psi, ki še niso bili v šoli, ali pa so prišli iz drugih šol zaradi težav, ki jih tam niso odpravili.
Gledat to spremembo na psih in ljudeh, je pa užitek. Nekaj je, če vodiš človeka in psa od vsega začetka, če pa pride k tebi z napakami in zakoreninjenimi vzorci vedenja, ki niso ok....to je užitek, biti del spremembe.
in v soboto so se žogal :) Nasmeh na ljudeh je bil tisti, s žarom v očeh.
Všeč mi je bil komenatar tečajnice - sedaj pa verjamem, da znaš. Super, samo da mi verjamete, kar pomeni, da bomo šli v višave:)

Sobota popoldne je bila namenjena urejanju poligona. Dobr, da imam fanta, ki to kosi. 
 Seveda je Bajka potem naredila pregled, če je vse ok.
Nedelja je bila rezervirana za učenjake. Tudi ta združitev se je pokazala za dobro, ker so se eni zaljubili in malo pozabili na pasjo šolo. S tem, pa takoj zmanjšajo skupino, kar pomeni, da ne moremo tako delat, kot bi lahko. Sedaj, v zaključni fazi rabimo gužvo, rabimo različne pse in ljudi.
Na koncu pa še nagrada za lastnike in malo muke za pse.
Vsekakor bomo to ponovili in izkoristili še za kak piknik.
Ko imaš lahko skupaj spuščenih toliko psov, ti postane žal, da imaš premajhen parking.
Dan se je končal s prijetno kavo dveh bivših tečajnic. Kako je lepo slišat, ko ti rečejo, da so pozabili povodec doma, pa je šel pes zraven uro in več po pst-ju. Takoj sicer povejo, da to ni prav, po drugi strani pa tako važni, da je to mogoče.
O ja, vse je mogoče, samo želet si je treba.
Tako kot mi je lastnica terierja rekla....ma jaz sem res mislila, da terier ne more bit v prostoru, med tem, ko se žoga. Lahko je, vsaka pasma, vsak pes, vsak... je lahko v prostoru med tem, ko se lastnik zabava. Samo lastnik mora verjet, da se to lahko zgodi.
Verjeti v nekaj sicer ni čisto dovolj, je pa dober začetek, ker potem se ne pregovarjaš več in začneš delat tako, da bo pes tisto, kar si želiš, tudi naredil.
Danes smo imeli debato o tem, kaj je narobe pri šolanju. Nič takega, le pse pozabijo umirit. Ni problem psa preusmerit in naredit norega na žogico. Samo kaj po ko žogice ni?
Kaj pa ko žogica ni več dovolj?
Pes se mora v prvi vrsti sam sebe kotrolirat, sam mora predelat stvari, ki mu niso všeč. Nikakor pri tem ne sme posegat v lastnika in s tem kazat svojo moč.
Najlažje je ljudem reci, ma to ne bo šlo ker je te in te pasme, še huje je, ker potem kar vse zvalijo na pasmo. Ma dajte ga nehat srat! Noben pes ne sme grist lastnika pa je mešanc ali pa pasemski pes. Nobena pasma ni taka, da bi grizla človeka!