sreda, 23. maj 2012

Ne vem zakaj ne bi bila z biciklom

Zadnje čase se imam res fantasično. Vse gre tko kot mora it. Ko si urediš življenje potem ga začneš živet in to sedaj počnem.
Vse kar mi je bilo še do pred kratkim malo odveč, mi je sedaj v veselje. Vračam se nazaj vase in delam to, kar mi je všeč.
In všeč mi je sesti na bicikl in bit svobodna v naravi.
Danes sem prišla domov iz Tivolija, kjer sem imela prevzgojo. Ker se bližamo koncu in vem, da bo konec uspešen, sem uživala že tam. Sonček je končno zamenjal dež in kava sredi parka je res pasala.
Ker je sonček še kar svetil sem se po poti domov odločila, da grem danes s kolesom ven iz gozda.  Zapeljala sem se do BTC-ja in obiskala bivšega sodelavca.
Prav smešno je bilo opazovati začudene pogleda bivših, ker sem prišla s kolesom. Halo, bicikl je ful fina zadeva. 25 minutk izi poganjanja in si tam. Zraven so lahko ogledaš še polno stvari, ki jih iz avta ne vidiš, pa še fajn se počutiš, ko prideš domov.
Ne, ni se mi pokvaril avto, pa tut hujšam ne. Samo delam stvari, ki mi v tistem momentu pridejo na pamet. In danes mi je bicikliranje.
Komaj čakam, da končam s prevzgojo, ker bom imela proste dopoldneve. No ne vseh, ampak vsaj malo manj skakanja bo. In lahko bom bolj pogosto delala to, kar mi je všeč.
Prednost biti sam svoj mojster je tudi da, da si sam odrejaš delo. Sicer pri meni ni čisto tako, ker sem pač fiksirana vsak dan za nekaj ur na poligon. Ampak v vmesnem času pa lahko uživam. In to sedaj počnem.