ponedeljek, 21. maj 2012

Dež, hvala ker si!

No,  ne sicer cel dan, ker mi je uničil šolo, vseeno pa je bil današnji dan zelo uspešen.
Sedaj sem moderna in si listke ne popam več fizično na ekran, ampak jim imam v digitalni obliki. In...danes jih ni več. Vse sem naredila. Najhuje je bilo naročilo majic. Saj ni panike, naročil 50 kom vsako velikost in je. Samo s tem nisem nič naredila. Če to enkrat delam, potem delam tako, da imam tudi že vse narejeno za darila. Tako sedaj točno vem kdo dobi katero številko.
Letos bodo čisto nove majčke, ker imamo čisto hudo prvo stran:
Komi čakam, da vidim majčke!
Poleg majčk, sem uredila tudi ostale stvari in se pozanimala za faks. Mislim, da sem kar odločena in da bom šla naprej.
Večina ljudi, katerim povem, da bi študirala mi reče: Pa kaj rabiš faks, če delaš pri sebi?

Faks-a res ne rabim, ker sem samostojna podjetnica in sem se pač zaposlila, tako kot sem.
Študirat grem zato, da ne nazadujem. Ker če počneš samo eno stvar, tako kot jo počnem jaz, potem začneš hitro stagnirat, tega si pa ne morem privoščit. Saj počnem različne stvari, a vse se vrtijo okoli ene in iste zadeve. Študij za katerega sem se ogrela je deloma povezan s tem kar počnem, ni pa nič pasjega v njem, tako da bo še vedno moje, pa ne to, kar že počnem.
Finančno je sicer lep zalogaj, a kako gre že tisto....najboljša investicija, je investicija v svoje znanje;)